به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

اي خدا به عزت و جلالت قسم كه همه انسانها را گمراه مي كنم مگر عده ي معدودي كه بنده خاص تو هستند.

حرفهای من (ابلیس) با دوستان خود

دوستان من هر چه مقدار دوست دارید گناه کنید

چون

 

خدا به قلب پاک نگاه میکنه ،که اونم تو داری

با یکبار چیزی نمیشه
چیزی نمیشه خدا میبخشه
مشکلی نیست توبه میکنی
حالا خیلی جوونی
زیاد فکر نکن .انجام بده
بزرگترهای ما همینکارها رو کردن
فوقش گناهات خیلی زیاد میشه،یه کم سخت بخشیده میشی
وقتی زمان مطابق باب شما نیست ،شما خودتون رو مطابق زمان کنید
توبه خاطر خیلی از خوبیات ، بیمه شده ای
پس حرفام رو گوش کنید و انجام بدید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ابلیس ׀ تاریخ: جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

در عجبم از بنی آدم که از من بدشان می آید و اطاعتم می کنند!!! خدا رو دوست دارند اما . . . . .



لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب
CopyRight| 2009 , sheytani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM